Tuesday, February 12, 2013

Pb peneman setiaku!!!

Arghhh..sebu sgt-sgt rasa kat ulu hati ni,semalam makan lambat tetibe terasa sangat sebu kat bahagian atas perot rasa cam pedih sangat...

Dok cakap dengan mak awat pulak kat ulu hati ni rasa serbu semacam nih...mak cakap dah kene gastrik la tu (merangkap doc peribadi,ehekk)...

Mak soh amik minyak soh sapu tapi aku ni mmg la sangat tak suke dengan minyak bagai ni semua,pastu die bg idea lagii pi amik koyok bagi berangin sikit..


Tetiba aku teringat waist nipper aku yang bergantong baru aku cuci tu,ape lagi aku pon capai dan teros pakai & minum air suam...heheee

Alhamdullillah,tak sampai 5 minit aku sendawa 2 3 kali then..alhamdullillah sebu tu tetibe cam dah hilang...

Malam tadi bermalam dengan waist nipper sangat melegakan..heheeee


Alhamdullillah,semuanye dengan izin ALLAH kan..

So if uouls yang ada masalah yang sama seperti saya & ingin mencuba PREMIUM BEAUTIFUL ni,juz text me or call me...
Mencegah adalah lebih baik dari mengubati....


JULIANA MISRI
017-4778014

Sharing is caring!!!!



~ĵƲιίᎯɴᎯɱίȘરί ☺~





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...